- UndervisningFormidling og undervisningSkala: 1-5 (1 = Ikke enig - 5 = Helt enig). Hvor enig er du i følgende påstander:
- Bachelor i markedsføringsledelse - BI OsloBachelor, Handelshøyskolen BI, Oslo3,5
- GjennomsnittAv alle Markedsføring3,6
- 15
- TilbakemeldingerTilbakemelding og veiledning fra faglig ansatteSkala: 1-5 (1 = Ikke tilfreds - 5 = Svært tilfreds). Hvor tilfreds er du med følgende:
- Bachelor i markedsføringsledelse - BI OsloBachelor, Handelshøyskolen BI, Oslo3,2
- GjennomsnittAv alle Markedsføring3,1
- 15
- Vurderingsformereksamener, innleveringer og andre vurderingsformerSkala: 1-5 (1 = I liten grad - 5 = I stor grad). I hvilken grad mener du at eksamener, innleveringer og andre vurderingsformer hittil i studieprogrammet ditt:
- Bachelor i markedsføringsledelse - BI OsloBachelor, Handelshøyskolen BI, Oslo4,0
- GjennomsnittAv alle Markedsføring4,0
- 15
- LæringsmiljøSosialt og faglig miljøSkala: 1-5 (1 = Ikke tilfreds - 5 = Svært tilfreds). Hvor tilfreds er du med:
- Bachelor i markedsføringsledelse - BI OsloBachelor, Handelshøyskolen BI, Oslo3,5
- GjennomsnittAv alle Markedsføring3,4
- 15
- OrganiseringInformasjon, administrasjon og faglig sammenhengSkala: 1-5 (1 = Ikke tilfreds - 5 = Svært tilfreds). Hvor tilfreds er du med:
- Bachelor i markedsføringsledelse - BI OsloBachelor, Handelshøyskolen BI, Oslo3,8
- GjennomsnittAv alle Markedsføring3,8
- 15
- Tilknytning til yrkeslivetInformasjon om og kontakt med arbeidslivetSkala: 1-5 (1 = I liten grad - 5 = I stor grad). I hvilken grad opplever du følgende:
- Bachelor i markedsføringsledelse - BI OsloBachelor, Handelshøyskolen BI, Oslo3,3
- GjennomsnittAv alle Markedsføring2,9
- 15
- Eget engasjementMotivasjon og studieinnsatsSkala: 1-5 (1 = Ikke enig - 5 = Helt enig). I hvilken grad er du enig i de følgende påstandene:
- Bachelor i markedsføringsledelse - BI OsloBachelor, Handelshøyskolen BI, Oslo3,7
- GjennomsnittAv alle Markedsføring3,5
- 15
- HelhetsvurderingOverordnet tilfredshet med studieprogrammet
- Bachelor i markedsføringsledelse - BI OsloBachelor, Handelshøyskolen BI, Oslo4,2
- GjennomsnittAv alle Markedsføring4,0
- 15
Bakgrunnsopplysninger fra DBH
Informasjonen er hentet fra Database for statistikk om høgre utdanning (DBH).
Bachelor i markedsføringsledelse - BI OsloHandelshøyskolen BI, Oslo |
---|
Andel av heltid | 100 % |
Studiepoeng | 180 |
Organisering | Campus |
Prosent praksis | 0 % |
Undervisningsspråk | NOR |
Videreutdanning | Nei |
Antall studenter totalt | 469 |
Andel kvinner | 56 % |
Andel menn | 44 % |
Andre spørsmål fra Studiebarometeret
I hvilken grad er du enig i de følgende påstandene?
Skala: 1-5 (1 = Ikke enig - 5 = Helt enig.)
Bachelor i markedsføringsledelse - BI OsloBachelor, Handelshøyskolen BI, Oslo | GjennomsnittAv alle Markedsføring |
---|---|
Jeg er, alt i alt, tilfreds med studieprogrammet jeg går på | 4,2 | 4,0 |
Omtrent hvor mange timer per uke (i gjennomsnitt hittil på dette studiet) brukes på:
Bachelor i markedsføringsledelse - BI OsloBachelor, Handelshøyskolen BI, Oslo | GjennomsnittAv alle Markedsføring |
---|---|
Læringsaktiviteter organisert av institusjonen (inkludert all undervisning og veiledning, samt praksis hvis relevant) | 10,6 | 10,4 |
Egenstudier (lese pensum, gjøre oppgaver, delta i kollokvier og annet gruppearbeid, etc.) | 16,7 | 15,5 |
Betalt arbeid | 12,6 | 11,6 |
Tidsbruken studentene oppgir vil påvirkes av om studieprogrammet er på hel- eller deltid
Andel av heltid | 100 % |
Vi har ikke resultater for praksis på dette studieprogrammet
Hvor tilfreds er du med eget læringsutbytte hittil i studiet, når det gjelder:
Skala: 1-5 (1 = Ikke tilfreds - 5 = Svært tilfreds.)
Bachelor i markedsføringsledelse - BI OsloBachelor, Handelshøyskolen BI, Oslo | GjennomsnittAv alle Markedsføring |
---|---|
Teoretisk kunnskap | 3,9 | 3,7 |
Kunnskap om vitenskapelig arbeidsmetode og forskning | 3,4 | 3,3 |
Egen erfaring med forsknings- og utviklingsarbeid | 3,6 | 3,2 |
Yrkes- og fagspesifikke ferdigheter | 3,5 | 3,3 |
Evne til refleksjon og kritisk tenking | 4,1 | 3,9 |
Samarbeidsevne | 4,3 | 4,1 |
Muntlig kommunikasjonsevne | 3,8 | 3,7 |
Skriftlig kommunikasjonsevne | 4,2 | 4,0 |
Evne til å tenke nytt | 4,1 | 3,9 |
Evne til å arbeide selvstendig | 4,3 | 4,1 |
Hvor tilfreds er du med:
Skala: 1-5 (1 = Ikke tilfreds, 5 = Svært tilfreds.)
Bachelor i markedsføringsledelse - BI OsloBachelor, Handelshøyskolen BI, Oslo | GjennomsnittAv alle Markedsføring |
---|---|
Lokaler for undervisning og øvrig studiearbeid | 4,2 | 3,8 |
Utstyr og hjelpemidler i undervisningen | 3,8 | 3,6 |
Bibliotek og bibliotekstjenester | 4,0 | 4,1 |
IKT-tjenester (f.eks. læringsplattformer, programvare og PC-tilgang) | 4,0 | 3,8 |
Indeks - Fysisk læringsmiljø | 4,0 | 3,8 |
Indekser i detalj
Bachelor i markedsføringsledelse - BI OsloBachelor, Handelshøyskolen BI, Oslo | GjennomsnittAv alle Markedsføring |
---|---|
Undervisning | 3,5 | 3,6 |
Tilbakemeldinger | 3,2 | 3,1 |
Vurderingsformer | 4,0 | 4,0 |
Læringsmiljø | 3,5 | 3,4 |
Organisering | 3,8 | 3,8 |
Tilknytning til yrkeslivet | 3,3 | 2,9 |
Eget engasjement | 3,7 | 3,5 |