Grafisk design 1
- Sosialt og faglig miljøDet faglige og sosiale læringsmiljøetSkala: 1-5 (1 = ikke tilfreds - 5 = svært tilfreds).
- Grafisk design 1NOROFF, BergenIkke nok svar
- GjennomsnittDesign for alle institusjoner3,8
- 15
- ArbeidslivsrelevansUtdanningens relevans for, og kobling til, arbeidslivetSkala: 1-5 (1 = ikke enig - 5 = helt enig).
- Grafisk design 1NOROFF, BergenIkke nok svar
- GjennomsnittDesign for alle institusjoner3,8
- 15
- UndervisningUndervisning, veiledning, tilbakemeldingerSkala: 1-5 (1 = ikke enig - 5 = helt enig).
- Grafisk design 1NOROFF, BergenIkke nok svar
- GjennomsnittDesign for alle institusjoner3,8
- 15
- OrganiseringInformasjon, administrasjon, faglig sammenhengSkala: 1-5 (1 = ikke enig - 5 = helt enig).
- Grafisk design 1NOROFF, BergenIkke nok svar
- GjennomsnittDesign for alle institusjoner3,9
- 15
- Startkompetanse og studiestartInformasjon før studiestart, kompetanse og forventninger Skala: 1-5 (1 = i liten grad - 5 = i stor grad).
- Grafisk design 1NOROFF, BergenIkke nok svar
- GjennomsnittDesign for alle institusjoner3,8
- 15
- VurderingsformerEksamener, innleveringer og andre vurderingsformerSkala: 1-5 (1 = i liten grad - 5 = i stor grad).
- Grafisk design 1NOROFF, BergenIkke nok svar
- GjennomsnittDesign for alle institusjoner4,3
- 15
- Medvirkning Mulighet for påvirkningSkala: 1-5 (1 = ikke tilfreds - 5 = svært tilfreds).
- Grafisk design 1NOROFF, BergenIkke nok svar
- GjennomsnittDesign for alle institusjoner3,7
- 15
- HelhetsvurderingAlt i alt, hvor fornøyd er jeg med studieprogrammet
- Grafisk design 1NOROFF, BergenIkke nok svar
- GjennomsnittDesign for alle institusjoner3,9
- 15
Detaljert informasjon utilgjengelig
Fakta om utdanningstilbudene
Informasjonen er hentet fra Database for statistikk om høyere utdanning (DBH).
| Grafisk design 1NOROFF, Bergen |
|---|
Andel av heltid | 100 % |
Studiepoeng | 60 |
Organisering | Campus |
Antall studenter totalt | 3 |
Andel kvinner | 67 % |
Andel menn | 33 % |
Andre spørsmål fra Studiebarometeret
I hvilken grad er du enig i de følgende påstandene:
Skala: 1-5 (1 = ikke enig - 5 = helt enig).
| Grafisk design 1NOROFF, Bergen | GjennomsnittDesign for alle institusjoner |
|---|---|
| Jeg er motivert for studieinnsats | - | 4,0 |
| Jeg benytter meg av undervisningen og andre organiserte læringsaktiviteter som tilbys av fagskolen | - | 4,1 |
| Jeg møter godt forberedt til undervisningen | - | 4,1 |
| Jeg opplever at studieinnsatsen min er høy | - | 4,0 |
| Jeg deltar aktivt i undervisningen | - | 3,9 |
I hvilken grad opplever du følgende:
Skala: 1-5 (1 = i liten grad - 5 = stor grad).
| Grafisk design 1NOROFF, Bergen | GjennomsnittDesign for alle institusjoner |
|---|---|
| Digitale verktøy brukes på en slik måte at jeg blir aktivt involvert i undervisningen | - | 4,1 |
| Lærerne har nødvendig kompetanse til å bruke digitale verktøy i undervisningen | - | 4,3 |
| Jeg får opplæring i å bruke digitale verktøy / programmer som er relevante for fagområdet | - | 4,0 |
| Bruk av digital læringsplattform fungerer godt på studiet | - | 4,1 |
Anslå hvor mange timer per uke, i gjennomsnitt hittil på dette studiet (ikke medregnet ferier), du bruker på:
| Grafisk design 1NOROFF, Bergen | GjennomsnittDesign for alle institusjoner |
|---|---|
| Læringsaktiviteter organisert av fagskolen (inkludert all undervisning og veiledning, samt praksis hvis relevant) | - | 15,2 |
| Egenstudier (lese pensum, gjøre oppgaver, egenøving, delta i kollokvier og annet gruppearbeid, etc.) | - | 19,0 |
| Betalt arbeid: | - | 8,9 |
Tidsbruken studentene oppgir vil påvirkes av om studieprogrammet er på hel- eller deltid
| Andel av heltid | - |
Vi har ikke data på praksis for dette utdanningstilbudet
I hvilken grad brukes disse undervisnings- og arbeidsformene i studiet ditt?
Skala: 1-4 (1 = "Brukes ikke", 2 = "Brukes lite", 3 = "Brukes noe", 4 = "Brukes mye")
| Grafisk design 1NOROFF, Bergen | GjennomsnittDesign for alle institusjoner |
|---|---|
| Klasseromsundervisning/forelesning | - | 2,8 |
| Nettundervisning / forelesning over internett | - | 2,3 |
| Gruppe uten lærer | - | 2,2 |
| Skriftlig arbeid til innlevering | - | 3,2 |
| Studentpresentasjoner | - | 2,9 |
| Prosjektarbeid | - | 3,4 |
| Besøk på en arbeidsplass | - | 1,7 |
| Praksisperioder | - | 1,5 |
| Simulering | - | 1,6 |
| Laboratoriearbeid | - | 1,2 |
| Veiledning | - | 3,0 |
| Rollespill | - | 1,3 |
| Quiz | - | 1,8 |
| Feltarbeid | - | 1,3 |
| Annet eget arbeid / egenøving | - | 3,4 |
Hvor enig er du i følgende påstander:
Skala: 1-5 (1 = ikke enig- 5 = helt enig)
| Grafisk design 1NOROFF, Bergen | GjennomsnittDesign for alle institusjoner som har kreative fag |
|---|---|
| I studiet blir jeg forberedt på å drive selvstendig næringsvirksomhet / freelancevirksomhet | - | 3,0 |
| Jeg har ambisjoner om å jobbe profesjonelt med kreative fag etter endt fagskoleutdanning | - | 4,6 |
Indekser i detalj
Hvis du ønsker å vite hvilke spørsmål indeksene består av kan du trykke på disse under.
| Grafisk design 1NOROFF, Bergen | GjennomsnittDesign for alle institusjoner |
|---|---|
| Sosialt og faglig miljø | - | 3,8 |
| Arbeidslivsrelevans | - | 3,8 |
| Undervisning | - | 3,8 |
| Organisering | - | 3,9 |
| Startkompetanse og studiestart | - | 3,8 |
| Vurderingsformer | - | 4,3 |
| Medvirkning | - | 3,7 |