Studiebarometeret for universitets- og høgskulestudentar er no oppdatert med resultat for 2024

Bachelor i ingeniørfag, automatisering med robotikk


Vis historiske data
  • UndervisningFormidling og undervisningSkala: 1-5 (1 = Ikkje einig - 5 = Heilt einig). Kor einig er du i følgande påstandar:
  • Bachelor i ingeniørfag, automatisering med robotikkBachelor, Høgskulen på Vestlandet, Førde
    Ikke nok svar
  • GjennomsnittAv alle Elektro
    3,4
  • 15
  • TilbakemeldingarTilbakemelding og rettleiing frå fagleg tilsetteSkala: 1-5 (1 = Ikkje tilfreds - 5 = Svært tilfreds). Kor tilfreds er du med følgande:
  • Bachelor i ingeniørfag, automatisering med robotikkBachelor, Høgskulen på Vestlandet, Førde
    Ikke nok svar
  • GjennomsnittAv alle Elektro
    3,2
  • 15
  • VurderingsformerEksamenar, innleveringar og andre vurderingsformerSkala: 1-5 (1 = I liten grad - 5 = I stor grad). I kva grad meiner du at eksamenar, innleveringar og andre vurderingsformer hittil i studieprogrammet ditt:
  • Bachelor i ingeniørfag, automatisering med robotikkBachelor, Høgskulen på Vestlandet, Førde
    Ikke nok svar
  • GjennomsnittAv alle Elektro
    3,9
  • 15
  • LæringsmiljøSosialt og fagleg miljøSkala: 1-5 (1 = Ikkje tilfreds - 5 = Svært tilfreds). Kor tilfreds er du med:
  • Bachelor i ingeniørfag, automatisering med robotikkBachelor, Høgskulen på Vestlandet, Førde
    Ikke nok svar
  • GjennomsnittAv alle Elektro
    3,8
  • 15
  • OrganiseringInformasjon, administrasjon og fagleg sammenhengSkala: 1-5 (1 = Ikkje tilfreds - 5 = Svært tilfreds). Kor tilfreds er du med:
  • Bachelor i ingeniørfag, automatisering med robotikkBachelor, Høgskulen på Vestlandet, Førde
    Ikke nok svar
  • GjennomsnittAv alle Elektro
    3,5
  • 15
  • Tilknytning til yrkeslivetInformasjon om og kontakt med arbeidslivetSkala: 1-5 (1 = I liten grad - 5 = I stor grad). I kva grad opplever du følgande:
  • Bachelor i ingeniørfag, automatisering med robotikkBachelor, Høgskulen på Vestlandet, Førde
    Ikke nok svar
  • GjennomsnittAv alle Elektro
    2,8
  • 15
  • Eige engasjementMotivasjon og studieinnsatsSkala: 1-5 (1 = Ikkje einig - 5 = Heilt einig). I kva grad er du einig i dei følgande påstandane:
  • Bachelor i ingeniørfag, automatisering med robotikkBachelor, Høgskulen på Vestlandet, Førde
    Ikke nok svar
  • GjennomsnittAv alle Elektro
    3,5
  • 15
  • HeilskapsvurderingAlt i alt, kor nøgd er eg med studieprogrammet
  • Bachelor i ingeniørfag, automatisering med robotikkBachelor, Høgskulen på Vestlandet, Førde
    Ikke nok svar
  • GjennomsnittAv alle Elektro
    3,7
  • 15

Bakgrunnsopplysningar frå DBH

Informasjonen er henta frå Database for statistikk om høgre utdanning (DBH).

Bachelor i ingeniørfag, automatisering med robotikkHøgskulen på Vestlandet, Førde
Del av heiltid
100 %
Studiepoeng
180
Organisering
Campus
Viser prosentdelen av praksis i heile studieprogrammet.
0 %
Undervisningsspråk
NOR
Vidareutdanning
Nei
Studentar totalt (alle studieår)
3
Prosentdel kvinner
0 %
Prosentdel menn
100 %

> Sjå NOKUT-portalen i DBH for fleire registerdata

Andre spørsmål frå Studiebarometeret

I kva grad er du einig i dei følgjande påstandane:

Skala: 1-5 (1 = Ikkje einig og 5 = Heilt einig)

Bachelor i ingeniørfag, automatisering med robotikkBachelor, Høgskulen på Vestlandet, Førde
GjennomsnittAv alle
Elektro
Eg er, alt i alt, nøgd med studieprogrammet eg går på-3,7

Omtrent kor mange timar kvar veke (i gjennomsnitt hittil på dette studiet) brukast på...:

Bachelor i ingeniørfag, automatisering med robotikkBachelor, Høgskulen på Vestlandet, Førde
GjennomsnittAv alle
Elektro
Læringsaktivitetar organisert av institusjonen (inkludert all undervising og rettleiing, samt praksis om det er relevant)-18,4
Eigenstudiar (lese pensum, gjere oppgåver, delta i kollokvier og anna gruppearbeid, etc.)-19,4
Betalt arbeid-5,6

Studieinnsatsen til studentane vil påverkast av om programmet går på del- eller heiltid

Del av heiltid-

Vi har ikkje data på praksis for dette studieprogrammet

Kor tilfreds er du med eige læringsutbytte hittil i studiet, når det gjeld:

Skala: 1-5 (1 = Ikkje tilfreds - 5 = Svært tilfreds.)

Bachelor i ingeniørfag, automatisering med robotikkBachelor, Høgskulen på Vestlandet, Førde
GjennomsnittAv alle
Elektro
Teoretisk kunnskap-3,6
Kunnskap om vitskapleg arbeidsmetode og forsking-3,2
Eiga erfaring med forskings- og utviklingsarbeid-3,1
Yrkes- og fagspesifikke ferdigheiter-3,2
Evne til refleksjon og kritisk tenking-3,6
Samarbeidsevne-3,9
Munnleg kommunikasjonsevne-3,6
Skriftleg kommunikasjonsevne-3,6
Evne til å tenke nytt-3,5
Evne til å arbeide sjølvstendig-4,0

Kor tilfreds er du med:

Skala: 1-5 (1 = Ikkje tilfreds - 5 = Svært tilfreds.)

Bachelor i ingeniørfag, automatisering med robotikkBachelor, Høgskulen på Vestlandet, Førde
GjennomsnittAv alle
Elektro
Lokaler for undervising og øvrig studiearbeid-3,6
Utstyr og hjelpemiddel i undervisinga-3,5
Bibliotek og bibliotekstenester-3,9
IKT-tenester (f.eks. læringsplattformar, programvare og PC-tilgang)-3,7
Indeks - Fysisk læringsmiljø og infrastruktur-3,7

Indeksar i detalj

Bachelor i ingeniørfag, automatisering med robotikkBachelor, Høgskulen på Vestlandet, Førde
GjennomsnittAv alle
Elektro
Undervisning-3,4
Skala: 1-5 (1 = Ikkje einig - 5 = Heilt einig). Kor einig er du i følgande påstandar:
Dei fagleg tilsette gjer undervisinga engasjerande-3,3
Dei fagleg tilsette formidlar lærestoffet/pensum på ein forståeleg måte-3,4
Undervisinga dekker sentrale deler av lærestoffet/pensum godt-3,7
Undervisinga er lagt opp til at studentane skal delta aktivt-3,2
Tilbakemeldingar-3,2
NB! Spørsmålet om medstudentars tilbakemelding inngår ikkje i berekninga av indeksverdien.
Skala: 1-5 (1 = Ikkje tilfreds - 5 = Svært tilfreds). Kor tilfreds er du med følgande:
Kor mange tilbakemeldingar du har fått frå fagleg tilsette på arbeidet ditt-3,0
Dei fagleg tilsette si evne til å gi konstruktive tilbakemeldingar på arbeid ditt-3,3
Faglege diskusjonar og rettleiing frå fagleg tilsette-3,4
Medstudentar si evne til å gi konstruktive tilbakemeldingar på arbeidet ditt-3,7
Vurderingsformer-3,9
Skala: 1-5 (1 = I liten grad - 5 = I stor grad). I kva grad meiner du at eksamenar, innleveringar og andre vurderingsformer hittil i studieprogrammet ditt:
Har handla om sentrale delar av lærestoffet (pensum)-4,0
Har kravd forståing og resonnement-4,1
Har hatt tydelege kriterium for vurdering-3,6
Har bidrege til di faglege utvikling-3,9
Læringsmiljø-3,8
Skala: 1-5 (1 = Ikkje tilfreds - 5 = Svært tilfreds). Kor tilfreds er du med:
Det sosiale miljøet blant studentane på studieprogrammet-3,9
Det faglege miljøet blant studentane på studieprogrammet-3,9
Miljøet mellom studentane og dei fagleg tilsette på studieprogrammet-3,6
Organisering-3,5
Skala: 1-5 (1 = Ikkje tilfreds - 5 = Svært tilfreds). Kor tilfreds er du med:
Tilgjengelegheita på informasjon om studieprogrammet du går på-3,5
Kvaliteten på informasjonen om studieprogrammet du går på-3,3
Den administrative tilrettelegginga av studieprogrammet (timeplan, studieplan, etc.)-3,4
Den faglege samanhengen mellom emna i studieprogrammet-3,6
Tilknytning til yrkeslivet-2,8
Spørsmåla var nye i 2019. Difor visast ikkje tidsserier, eller tal for studiar der vi har slege saman svar frå 2019 med svar frå 2018.
Skala: 1-5 (1 = I liten grad - 5 = I stor grad). I kva grad opplever du følgande:
Eg får god informasjon om korleis min kompetanse kan brukast i arbeidslivet-3,0
Eg får god informasjon om kva yrke/bransjar som er relevante for meg-3,4
Eg får innføring i korleis eg kan formidle mi eiga kompetanse til potensielle arbeidsgivarar-2,5
Representantar får arbeidslivet er involvert i undervisinga (t.d. som gjesteforelesarar/kurshaldarar)-2,5
Det er moglegheiter for å jobbe med prosjekt/oppgåver i samarbeid med arbeidslivet-2,6
Eige engasjement-3,5
Skala: 1-5 (1 = Ikkje einig - 5 = Heilt einig). I kva grad er du einig i dei følgande påstandane:
Eg er motivert for studieinnsats-3,8
Eg nyttar meg av dei organiserte læringsaktivitetane som er tilbode-3,4
Eg møter godt budd til undervisinga-3,2
Eg opplever at min studieinnsats er høg-3,6